joi, 21 octombrie 2010

Bun venit!

Am ajuns la concluzia ca orice lucru pare greu (e greu) pana il incepi. Dupa ce incepi toate curg de la sine, pas cu pas. E nevoie de ambitie si perseverenta...si de un inceput. (folosesc des acest cuvant, pentru ca iubesc tot ceea ce presupune un debut, o schimbare).

De ceva vreme imi propun sa invat mai multe despre "misterioasa si complexa" lume a calculatoarelor ca apoi sa imi dezvolt o pagina proprie de internet. Dar nu voi astepta pana o sa fiu un AS pentru a incepe, asa ca va urez "Bun venit!" pe primul meu blog :).
Vom invata si ne vom bucura impreuna de viata....dupa cum spune si titlul acestu blog : "Elements of life" (inspirat dintr-un album de suflet al lui DJ Tiesto). Imi propun sa tratam impreuna diverse aspecte ale vietii ; si spun "impreuna" pentru ca temele vor fi date de noi, de voi.

Va doresc o zi cu soare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu